Pinguins,Go springbokke(zuid afrikaanse rugbyteam) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisanne buying - WaarBenJij.nu Pinguins,Go springbokke(zuid afrikaanse rugbyteam) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lisanne buying - WaarBenJij.nu

Pinguins,Go springbokke(zuid afrikaanse rugbyteam)

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

04 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nog even snel een reisverslag schrijven voordat ik straks het vliegtuig in stap naar johannesburg. Ik vertrek daar zondagochtend vroeg richting het krugerpark, du als jullie denken waarom heb ik lisanne al een paar dagen niet gehoord, daarom dus.
Even snel over afgelopen weekend vertellen. We zijn naar bouldersbeach gereden en hebben erg gelachen om de pinguins die ze hier uit hebben gezet. Het begon in 1980 met 2 stelletjes pinguins en die hebben zich al snel voortgeplant tot wel honderden pinguins. Hier hebben we wat mooie fotos gemaakt en lekker geluncht en een beetje rondgelopen en daarna zijn we terug richting kaapstad vertrokken. We gingen namelijk naar een rugby wedstrijd. Menmen wat is dat leuk zeg! We hadden gelijk de beste wedstrijd te pakken, namelijk zuid afrika-australië. Twee erg fanatieke rugby landen. En even wat info voor de dames, helloooo gespierde knappe mannen met. Sexy kontjes! Meer zal ik er niet over vertellen, de fotos vertellen de rest. Deze zal ik later deze week even posten als ik weer terug ben van het krugerpark. De sfeer was echt geweldig in het stadion, iedereen was door het dolle heen en zuid afrika kwam al vrij snel op voorsprong. Helaas kwam australië terug in de eerste helft dus met de rust stond zuid-afrika achter.
Toen begon de rust, wij zijn gewend dat de teams dan naar de kleedkamers gaan en daar een peptalk krijgen. Hier werd gewoon alles verplaatst naar het veld, tot aan de massagetafel aan toe!
Uiteindelijk wist zuid-afrika in de laatste 10 minuten sterker dan ooit terug te komen en hebben ze uiteindelijk met 26-11 gewonnen! Vraag me niet hoe de puntentelling werkt, ik heb geen idee!
Hier laat ik het even bij voor nu, aangezien ik klachten kreeg dat mn reisverslagen te lang waren(marco van der valk!)
Ik kan jullie niet beloven dat mijn volgende reisverslag zo kort wordt, aangezien ik dan terug ben uit het krugerpark en dit heel veel moois beloofd! Ik ben benieuwd!
Liefs en tot snel!

  • 04 Oktober 2014 - 16:19

    Opa En Oma:

    hoi Lisanne,
    inderdaad, een kort reisverslag, mij kan het reisverslag niet lang genoeg zijn, ik lees het steeds met veel plezier, dus Lisanne, schrijf er maar op los, hoe langer hoe liever!
    leuk dat je naar het Krugerpark gaat, voor een paar dagen toch? en een leuk vluchtje naar Johannesburg.
    ik wens je heel veel plezier met je korte vakantie naar Johannesburg en het Krugerpark, tot een volgend reactie van mij op jou nieuwe en, hopelijk , langer reisverslag.
    liefs, opa en oma. xx

  • 04 Oktober 2014 - 19:29

    Laura:

    Hoi hoi

    We hebben niet meer geskyped. Maar heel veel plezier in het krugerpark! Geniet ervan en we skypen daarna!

    Xxx

  • 04 Oktober 2014 - 20:28

    Mariëtta:

    Enjoy...... Xx

  • 06 Oktober 2014 - 12:48

    Opa:

    hoi Lisanne,
    ik heb nog even geprobeerd om kontact met je te maken op Skype, ik zag dat je ingelogd was maar waarschijnlijk zat je niet achter de laptop, jammer en volgende keer maar weer,liefs , opa xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 41418

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 Januari 2015

Zuid-Afrika

04 Januari 2012 - 02 April 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: