laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Lisanne buying - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Lisanne buying - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen

Door: lisanneinthailand

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

19 December 2011 | Nederland, Schipluiden

Jaja, nu gaat het echt bijna beginnen. 3 maanden naar Thailand, helemaal alleen... Eerst 6 weken vrijwilligerswerk en daarna nog 6 weken rondtrekken door de rest van Thailand.
Ik ga straks nog even richting de stad om de laatste dingetjes te halen, want ja straks wordt het kerst en nieuwjaar en dan denk ik zomaar dat het er niet meer van komt.
Hier ga ik dus nog veel meer berichtjes schrijven als ik in Thailand zelf zit.

Groetjes!

  • 19 December 2011 - 21:12

    Gonnie:

    ik ga je in de gaten houden:D (K)

  • 26 December 2011 - 13:43

    Opa Wessels:

    Hoi Lisanne, nog even proberen of mijn reactie nu wel goed aankomt.
    We vinden het heel erg leuk om je te kunnen volgen als je in Thailand bent. We wensen je nu al heel veel plezier met het prachtige vrijwilligerswerk in het weeshuis te Chiang Mai en de laatste 6 weken met het verkennen van het land.
    Liefs, opa en oma xxx

  • 28 December 2011 - 13:22

    Opa Wessels:

    Hoi Lisanne, vandaag over precies een week vertrek je naar Thailand.Ik heb het laatste deel van je vlucht gevlogen op de flightsimulator van Bankok Int. (VTBD) naar Ching Mai Int. (VTCC),
    gestart van baan 03 op Bankok en geland op baan 36 te Chiang Mai. Hoogte 37000ft en vlucht duur 01.10 min.
    Het was leuk om dit even te doen maar op 4 januari ga ik je vlucht volgen op de radar via flightradar24 waarmee ik je hele kan volgen. Tot een volgende reactie maar voordat je vertrek, spreek ik je nog wel.
    Groetjes en liefs, opa en oma. xxx
    p.s: ben je al een beetje zenuwachtig? (gezonde spanning)

  • 03 Januari 2012 - 11:12

    Angelique:

    Hoi Lisanne, hoe gaat het met jou? Morgen is het dan zover dat je vertrekt naar thailand. Heb je alles al ingepakt? Wim en ik willen jou een hele mooie reis toewensen en we zullen je blijven volgen via deze site en hopen jou gezond en wel weer te zien als je op 2 april terug bent in Nederland!
    veel liefs van Wim en Angelique.

  • 05 Januari 2012 - 11:42

    Hans Tims:

    Hey! Ben ik echt de eerste joh? Ik hoop dat je vlucht goed was en dat je op de goede plek bent aangekomen. Veel succes daar!

    -xxx- Hans

  • 05 Januari 2012 - 11:43

    Hans Tims:

    Oeps!

    Niet de eerste dus...... Maakt niet uit, Have fun!
    -x-

  • 05 Januari 2012 - 13:28

    Opa Wessels:

    Hoi Lisanne, ik heb je hele vlucht kunnen volgen, behalve in Azie kon ik je vliegtuig niet op radar volgen. Met 26 minuten vertraging van Schiphol vertrokken met vlucht LH999 van baan 24 en op koers 130 graden en hoogte op 30000ft naar Frankfurt gevlogen en geland om 20.38uur (slechts 3 minuten later als gepland) op baan 25 .
    Van Frankfurt weer gestart om 22.56uur (31 minuten vertraging) met vlucht LH782 vertrokken naar Bangkok maar via Kuala Lumpur (Maleisie).Daar tussenlanding gehad? Op Bangkok geland om 14.40uur (Thaise tijd), bij ons s'morgens 08.40uur (15 minuten eerder als gepland)
    Toen weer gestart met ietwat vertraging met vlucht TG116 van Bangkok naar Chiang Mai en daar geland om 18.46 Thaise tijd met een vertraging van slechts 13 minuten! Uiteindelijk heb je maar 13 minuten vertraging gehad op de gehele route van Amsterdam naar Chiang Mai.
    Nou, Lisanne, nu maar wachten dat we iets van je vernemen.Een hele fijne en leerzame tijd in Chiang Mai en de rest in Thailand en tot heel snel nieuws van je.
    Liefs, opa en oma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schipluiden

Lisanne

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 41427

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 Januari 2015

Zuid-Afrika

04 Januari 2012 - 02 April 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: