Aankomst 5-01-12 - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Lisanne buying - WaarBenJij.nu Aankomst 5-01-12 - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Lisanne buying - WaarBenJij.nu

Aankomst 5-01-12

Door: lisanneinthailand

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

05 Januari 2012 | Nederland, Schipluiden

Jahoor ik ben aangekomen in Chiang mai! ben net afgezet bij het vrijwilligershuis waar nog 4 andere meiden zitten. waarvan 1 nederlands. morgen komen er nog een aantal nederlandse meiden dus de voertaal word Nederlands haha! De vluchten waren niet heel ideaal maar ik ben er! ben helemaal geslooopt dus ga zo lekekr mn bed in. ben nu nog even met laura aan het skypen morgen volgt er mee!

  • 05 Januari 2012 - 15:13

    Angelique:

    Hoi Lisanne, ik ben blij te lezen dat je goed bent aangekomen in Chiang mai! Hoeveel tijdsverschil zit er tussen thailand en Nederland? Ik kan mij voorstellen dat je helemaal gesloopt bent van de reis dus slaap lekker en we houden contact!
    lieve groetjes Angelique xxx

  • 05 Januari 2012 - 15:49

    Opa Wessels:

    Hallo Lisanne,we zijn ontzettend blij dat je goed bent aangekomen en gezien het vluchtschema en de overstappen op de verschillende vliegvelden, begrijp ik goed dat je er een beetje doorheen zit.
    Het is een pak van mijn hart dat ik nu weet dat alles goed gaat en is. Slaap lekker en tot snel om goede en fijne reacties van jou te mogen ontvangen! Heel veel liefs van ons, opa en oma, XXX


  • 05 Januari 2012 - 16:06

    Oma En Opa Ben:

    hoi Lisanne,
    van Laura al het een en ander gehoord en wij zijn heel blij dat alles goed is verlopen en nu maar kijken, leren en genieten.
    Groetjes van ons beiden.

  • 05 Januari 2012 - 16:27

    Lisanne:

    lieve allemaal ja lig nu lekker in mn bed en heb daar zelfs gewoon internet op mn telefoon. het is hier nu 23.30 dus er zit 6uur verschil tussen. morgen ga ik met een meisje wat hier al 3weken zit en ook morgen naar huis gaat even de stad in. zo kan ik in ieder geval even wat dingetjes voor mezelf halen. alhoewel ik niet veel nodig heb want er liggen een heleboel eieren hier en yoghurtjes ontbijtgranen brood echt van alles wat. ook fruit en andere snacks mag je hier pakken. 't enige wat ik dus hoef te halen is eten voor tussen de middag maar dan kan ik net zo goed even 2straten verderop een eettentje opzoeken:) maar nu ga ik wel proberen te slapen hoop dat 't gaat lukken met een ander bed en andere geluiden enzo:) groetjes daar!

  • 05 Januari 2012 - 16:45

    Gonnie:

    trust x:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schipluiden

Lisanne

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 41425

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 20 Januari 2015

Zuid-Afrika

04 Januari 2012 - 02 April 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: